Σάββατο, 7 Μαΐου 2016

Οι μαγικές ενέργειες των βοτάνων !!!

Βότανα η δύναμη της φύσης στη ζωή μας !!

Οι μαγικές ενέργειες των βοτάνων όταν είναι αποξηραμένα η σε αιθέρια έλαια ..
Με πολύ απλές διαδικασίες μέσα από το σπίτι μας μπορούμε να έλκουμε ότι θέλουμε στη ζωή μας με την πολύτιμη βοήθεια των βοτάνων .
Αν τα αγοράσουμε σαν βότανα η αιθέρια πρέπει να τα καθαρίσουμε από διάφορες προθέσεις που μπορεί να είχαν από άτομα που τα έπιασαν μέχρι να φτάσουν στα χέρια μας . Τα βάζουμε πάνω σε βαθύ πιάτο με αλάτι χοντρό για 9 ώρες και λέμε


( Σε βάζω εδώ για να καθαρίσεις από όλες τις προθέσεις που έχεις μέχρι να φτάσεις σε μένα και να μπορέσεις να εκπληρώσεις με δίκαιο τρόπο την επιθυμία μου.)
Αν τα μαζέψουμε εμείς περιγράφετε στη συνεχεία από κάτω σε ποια μέρα του φεγγαριού και ποια ώρα πρέπει να κοπούν . Ότι καίγεται στη γέμιση του φεγγαριού κόβεται στην νέα σελήνη σε ζυγή ώρα και ότι καίγεται στην χάση του φεγγαριού κόβεται στην 21η μέρα σε μονή ώρα του σεληνιακού κύκλου . Τα αποξηραίνουμε πάνω σε αλουμινένιο πιάτο έξω στη φύση , και όταν ειναι έτοιμα προχωράμε στις διαδικασίες . Όπου υπάρχει η λέξη (όνομα ) βάζουμε το όνομα μας και το όνομα της μητέρας μας π.χ. < Αγγελική της Παναγιώτας η Ιωάννης της Παναγιώτας > το ίδιο κάνουμε όταν βάζουμε πολλά ονόματα . Ότι διαδικασία κάνουμε δεν πετάμε τα αποκαΐδια στα σκουπίδια, τα πετάμε στη θάλασσα η σε κάποια γλάστρα με φυτό που έχουμε και προσέχουμε , όχι σε κατεστραμμένο η παρατημένο φυτό.
Μπορείτε να κάνετε και συνδυασμούς βοτάνων που έχουν τις ίδιες ενέργειες για να γίνει πιο δυνατή η διαδικασία σας ..

Ακακία = Ψυχική ενδυνάμωση.. Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από την 8η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και πνευματική φώτιση σε μένα ( όνομα) ευχαριστώ).

Αγγελική = Εξορκισμός, Προστασία, Θεραπεία, στο χωρο μας και σε εμάς .. Το καίμε από 21η μέρα μέχρι την 28η μέρα πάνω σε καρβουνάκι σε μόνη ώρα και λέμε ( Δόξα και κάθαρση στο χώρο μας και σε εμάς ( ονόματα) ευχαριστώ ).

Αγιόκλημα = Πλούτος, ευημερία .. Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι 14η μέρα σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευημερία σε μένα ( όνομα ) ευχαριστώ )

Κανέλα και Μπαχάρι = Αγάπη , ευτυχία το καίμε σαν βότανο με καρβουνάκι η σε έλαιο στον αρωματιστη από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία σε εμάς ( ονόματα ) ευχαριστώ )

Πεύκο = ευημερία όταν καίγεται στο τζάκι του σπιτιού μας η σε ξύλο σόμπα.

Απήγανος = προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Αμάραντος = Θεραπεία, υγεία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Μπελαντόνα = για φούντωμα ερωτικό για έλξη συντρόφου . Το καίμε σε ανοιχτό χώρο πάνω σε καρβουνάκι από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λεμέ ( Δόξα να έρθει η αγάπη και ο ερωτάς στην ζωή μου (όνομα) ευχαριστώ )

Αμύγδαλο καρπός = Πλούτος. Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λεμέ ( Δόξα και ευημερία στην ζωή μου ( όνομα) ευχαριστώ ).

Άνηθος = Προστασία, Πλούτος. Το καίμε για προστασία της ευημερίας μας πάνω σε καρβουνάκι από την πανσέληνο μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού και λεμέ ( Δόξα και προστασία στην δουλειά και την ευημερία μου ( όνομα ) ευχαριστώ )

Άνθος Λεμονιάς = Εξαγνισμός στην αγάπη . Το καίμε σε καρβουνάκι σε μονή ώρα και λεμέ ( Δόξα να φύγει κάθε εμπόδιο από όλες τις σχέσεις της ζωής μου (όνομα) ευχαριστώ )

Άρκευθος ή Άγριο Κυπαρίσσι = Προστασία ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την πανσέληνο μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού σε ζυγή ώρα και λεμε ( Δοξα και προστασία και ευημερία στο σπίτι μου (όνομα ) ευχαριστώ)

Αχιλλέα = Κουράγιο, Θάρρος, Αγάπη. Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δίκαιο και ανίκητο Φως Γέμισέ με θάρρος δύναμη και κουράγιο να ξεπεράσω τα προβλήματα μου (όνομα) ευχαριστώ )

Βαλεριάνα = Γαλήνη, ηρεμία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη με τι την πανσέληνο σε μικρή ποσότητα , σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και γαλήνη και ηρεμία στο σπίτι μου και στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Βανίλια = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Βασιλικός και κανέλα = Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Βελανιδιά = Θεραπεία, Γονιμότητα. Το καίμε σε καρβουνάκι για να αποκτήσουμε απόγονο , από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δίκαιο και ανίκητο φως του δώσε μου ένα υγειές Μωρό να αφιερώσω την ζωή μου σε αυτό ( όνομα ) ευχαριστώ ) αν θέλετε για να γίνει πιο δυνατή η διαδικασία λέτε και μια προσευχή ταυτόχρονα .

Βερβενα =Εξαγνισμός και Θεραπεία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα εξαγνισμός και θεραπεία σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξης μου (όνομα ) ευχαριστώ. )

Βιολέτα = Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Γαρδένια = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Γαρύφαλλο =προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Γεράνι = Θεραπεία, Γονιμότητα. Το καίμε σε καρβουνάκι για να αποκτήσουμε απόγονο , από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δίκαιο και ανίκητο φως του δώσε μου ένα υγειές Μωρό να αφιερώσω την ζωή μου σε αυτό ( όνομα ) ευχαριστώ ) αν θέλετε για να γίνει πιο δυνατή η διαδικασία λέτε και μια προσευχή ταυτόχρονα .

Γιασεμί = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Γιούκα =Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Δάφνη = Μαντεία . Το καίμε Παρασκευή όταν προσπαθούμε να μάθουμε μαντεία .

Δεντρολίβανο =Προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Δυόσμος =Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Ελιά φύλλα = Θεραπεία, Γονιμότητα. Το καίμε σε καρβουνάκι για να αποκτήσουμε απόγονο , από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λεμέ ( Δίκαιο και ανίκητο φως του δώσε μου ένα υγειές Μωρό να αφιερώσω την ζωή μου σε αυτό ( όνομα ) ευχαριστώ ) αν θέλετε για να γίνει πιο δυνατή η διαδικασία λέτε και μια προσευχή ταυτόχρονα .

Ευκάλυπτος = Γαλήνη, ηρεμία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη με τι την πανσέληνο σε μικρή ποσότητα , σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και γαλήνη και ηρεμία στο σπίτι μου και στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ.)

Ζαφορά ή Σαφράνι = Θεραπεία, υγεία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Ηλιοτρόπιο =Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Θυμάρι = Θεραπεία, Γονιμότητα. Το καίμε σε καρβουνάκι για να αποκτήσουμε απόγονο , από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δίκαιο και ανίκητο φως του δώσε μου ένα υγειές Μωρό να αφιερώσω την ζωή μου σε αυτό ( όνομα ) ευχαριστώ ) αν θέλετε για να γίνει πιο δυνατή η διαδικασία λέτε και μια προσευχή ταυτόχρονα .

Ιβίσκος = Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Ιτιά φύλλα = Γαλήνη , ηρεμία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη με τι την πανσέληνο σε μικρή ποσότητα , σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και γαλήνη και ηρεμία στο σπίτι μου και στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ
).

Καλαμπόκι =Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Καμέλια = Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Καμφορά = Το βάζουμε μέσα σε άλλα βότανα για να δώσει δύναμη και ταχύτητα στις διαδικασίες μας.

Κανέλλα = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Κάρδαμο = Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Κάρι και αλόη =προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Καρύδια φύλλα = Θεραπεία, Γονιμότητα. Το καίμε σε καρβουνάκι για να αποκτήσουμε απόγονο , από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δίκαιο και ανίκητο φως του δώσε μου ένα υγειές Μωρό να αφιερώσω την ζωή μου σε αυτό ( όνομα ) ευχαριστώ ) αν θέλετε για να γίνει πιο δυνατή η διαδικασία λέτε και μια προσευχή ταυτόχρονα .

Κατιφές = Νομικά ζητήματα. Το καίμε σε καρβουνάκι 9 μέρες πριν από δικαστήριο κάθε μέρα σε ζυγή ώρα με μελισοκερι και λέμε ( Δόξα και δικαίωση στο δικαστήριο που έχω ………και σε μένα (όνομα ) ευχαριστώ ) αν ειναι δύσκολη υπόθεση πείτε και τον ψαλμό 57.

Κέδρο =Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Κισσός =Γαλήνη, ηρεμία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη με τι την πανσέληνο σε μικρή ποσότητα , σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και γαλήνη και ηρεμία στο σπίτι μου και στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ

Κοκκινοπίπερο = Το βάζουμε μέσα σε αλλα βότανα για να δώσει δύναμη και ταχύτητα στις διαδικασίες μας.

Κολίανδρος = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Κρεμμύδι =Θεραπεία, υγεία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Κρίνος =Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Κυκλάμινο = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Κύμινο = Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λεμέ ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Κυπαρίσσι = Θεραπεία, υγειά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Λεβάντα = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Λεμόνι φύλλα = Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Λιβάνι =προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Μαϊντανός = Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Μανδραγόρας = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Μανόλια = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Μαντζουράνα =Θεραπεία, υγεία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Μάραθο =Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Μαργαρίτα = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Μαστίχα =Προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Μέντα = Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)
Μολόχα = Γαλήνη, ηρεμία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη με τι την πανσέληνο σε μικρή ποσότητα , σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και γαλήνη και ηρεμία στο σπίτι μου και στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ

Μύρο =Προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Μυρτιά = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λεμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Πανσές = Γαλήνη, ηρεμία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη με τι την πανσέληνο σε μικρή ποσότητα , σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και γαλήνη και ηρεμία στο σπίτι μου και στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ

Παπαρούνα σπόροι =για φούντωμα ερωτικό για έλξη συντρόφου . Το καίμε σε ανοιχτό χώρο πάνω σε καρβουνάκι από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα να έρθει η αγάπη και ο έρωτας στην ζωή μου (όνομα) ευχαριστώ )

Πατσουλί = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Πεύκο βελόνες = Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Πιπεριά (κόκκινη) =Το βάζουμε μέσα σε άλλα βότανα για να δώσει δύναμη και ταχύτητα στις διαδικασίες μας.

Πορτοκάλι και Περγαμόντο φύλλα = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Ροδάκινο φύλλα = Γαλήνη, ηρεμία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη με τι την πανσέληνο σε μικρή ποσότητα , σε ζυγη ώρα και λέμε ( Δόξα και γαλήνη και ηρεμία στο σπίτι μου και στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ

Ρόδια φύλλα = Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λεμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Σαμπούκος =Θεραπεία, υγεία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Σαγκουίνι φύλλα = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Σέλινο = Θεραπεία, υγεία . Το καίμε σε καρβουνάκι απο την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Σκόρδο =προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Σουσάμι = Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Τζίντζερ = Το βάζουμε μέσα σε αλλά βότανα για να δώσει δύναμη και ταχύτητα στις διαδικασίες μας.

Τίλιο =Θεραπεία, υγεία . Το καίμε σε καρβουνάκι από την 20η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 28η σε μονή ώρα και λέμε ( Δόξα και υγεία να φύγουν τα προβλήματα υγείας από το υλικό μου σώμα (όνομα ) με την βοήθεια και την δύναμη της θεϊκής μου ψυχής ευχαριστώ )

Τριαντάφυλλο = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Τριφύλλι =Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Τσάι (φύλλα) = Κουράγιο, Θάρρος, Αγάπη. Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγη ώρα και λέμε ( Δίκαιο και ανίκητο Φως Γέμισε με θάρρος δύναμη και κουράγιο να ξεπεράσω τα προβλήματα μου (όνομα) ευχαριστώ )

Τσουκνίδα =προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Υάκινθος = Ευτυχία . Το καίμε από την 7η μέρα του φεγγαριού μέχρι την 14η σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και ευτυχία στη ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ )

Ύσσωπος =προστασία καθαρισμός ενεργειακή ασπίδα . Το καίμε πάνω σε καρβουνάκι από 21η μέρα μέχρι 28η μέρα του φεγγαριού σε μόνη ώρα μαζί με μελισοκερι και έχουμε γράψει τι θέλουμε να καθαρίσει από εμάς το σύμπαν , τα ονόματα , μια προσευχή και αν θέλουμε να είναι ανίκητη η ασπίδα νηστεύουμε ότι περπατάει , κολυμπάει και πετάει….

Φασκόμηλο = Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Φίκος =Νομικά ζητήματα. Το καίμε σε καρβουνάκι 9 μέρες πριν από δικαστήριο κάθε μέρα σε ζυγή ώρα με μελισοκερι και λέμε ( Δόξα και δικαίωση στο δικαστήριο που έχω ………και σε μένα (όνομα ) ευχαριστώ ) αν ειναι δύσκολη υπόθεση πείτε και τον ψαλμό 57.

Φουντούκι = Θεραπεία, Γονιμότητα. Το καίμε σε καρβουνάκι για να αποκτήσουμε απόγονο , από την νέα σελήνη έως την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δίκαιο και ανίκητο φως του δώσε μου ένα υγειές Μωρό να αφιερώσω την ζωή μου σε αυτό ( όνομα ) ευχαριστώ ) αν θέλετε για να γίνει πιο δυνατή η διαδικασία λέτε και μια προσευχή ταυτόχρονα .

Χαμομήλι = Υλική ευημερία . Το καίμε σε καρβουνάκι με 1 πράσινο κερί από την νέα σελήνη μέχρι την πανσέληνο σε ζυγή ώρα και λέμε ( Δόξα και υλική ευημερία στο σπίτι μου στην δουλειά μου στην ζωή μου (όνομα ) ευχαριστώ .)

Χρυσάνθεμο =Διώχνει γλωσσοφαγιά και γρουσουζιά . Το καίμε σε καρβουνάκι από την νέα σελήνη μέχρι την 28η μέρα του φεγγαριού ότι ώρα θέλουμε και λέμε ( Δόξα και προστασία και εξαγνισμός από οτιδήποτε κακό στη ζωή μου ( όνομα ) ευχαριστώ .)

Για να δουλέψουν οι παραπάνω διαδικασίες θα πρέπει να ακολουθείτε συμπαντικούς κανόνες , να έχετε καθαρίσει και ενεργοποιήσει τα τσάκρα , για να έχετε σωστή Συμπαντική ΡΟΗ και να καταφέρετε να φέρετε στη ζωή σας ότι σας λείπει !! Γιατί οι διαδικασίες δουλεύουν με την δύναμη της θεϊκής ψυχής σας !!!

Μάρω




maro-samana

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου