Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016

Εχει και η υπομονη ορια

Το συναντησα
στο χρονολογιο καλης φιλης
και το προσυπογραφω 100%
Έχω βαρεθεί να μου διαστρεβλώνουν τα λόγια. Τα δικά μου λόγια είναι.
1.Δεν τσουβαλιάζω τούς πρόσφυγες, με τούς λαθρομετανάστες, ώστε να χάσουν και οι πρόσφυγες, τα ΙΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥς.

2. Σαφώς, και είναι ανεξάντλητη η μετανάστευση,και αδύνατον να ταυτοποιηθούν οι μετανάστες.
3 . Η καραμέλα του ψευτο ανθρωπισμού της εμετικής κυρά τασίας, σαφώς με αφήνει αδιάφορο.
4.. ΚΆΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ, ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ. Αυτό σημαίνει και οι ΈΛΛΗΝΕς ΆΣΤΕΓΟΙ, ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΦΑΝΆ,ΠΕΙΝΑΣΜΈΝΑ ΕΛΛΗΝΌΠΥΛΑ, όπως επίσης και οι ΠΡΟΣΦΥΓΕς και οι μετανάστες.
5.Τα κροκοδείλια δάκρυα για τούς μετανάστες που παραβλέπουν την γενοκτονία του Ελληνικού λαού, στα μούτρα των γκαιμπελίσκων, και μακριά απο εμένα.
6. Το ανώδυνο συμπέρασμα οτι αξιωματικά ,όλοι οι Έλληνες είναι ρατσιστές, και όλοι οι λαθρομετανάστες, κακόμοιροι, είναι εξόχως φασιστικό, και ρατσιστικό.
7. Το συριζέικο επιχειρημα, όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου, είναι χρυσαυγίτης, είναι νεοναζιστικό,και άθλιο.
ΚΑΙ ΤΕΛΟς, επειδή παρατράβηξε το αστείο, και η ευγένεια και η ανέχεια , έχει και αυτή όρια. , 'οποιος δεν καταλαβαίνει, αυτή τη στιγμή, οτι η χώρα ,αποικίζεται βάση προμελετημένου, και συμφωνημένου σχεδίου, απο την Γερμανία, την Ν,Τ,Π, και τούς ντόπιους προδότες, η έχει συμφέρον να μην το καταλαβαίνει, η είναι ηλίθιος και χειραγωγημένος, μέχρι τηγανισμένου εγκεφάλου. Ας τραβήξει ο καθένας τον δρόμο του λοιπόν, ξέροντας οτι είμαστε υπόλογοι στις επόμενες γενιές, και στην περίπτωση που η χώρα αναγεννηθεί, να ξέρετε, οτι τα γραπτά μένουν, και οι προδότες θα πληρώσουν ακριβά. Εγώ θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι πρώτα το παιδί μου, τα ιερά και όσια μου, το έθνος και την σημαία μου, και μετά την αυτοδιάθεση και την ανεξαρτησία όλων των υπολοίπων λαών. ΓΚΕ-ΓΚΕ;;;;;;;


Χαρης Καλλινικος





Πηγή

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου